ITEC Öğrenme Aktivitelerin amacı öğretmenere, öğretmenlik uygulamalarını içine yenilik ilkesi getirerek destek olmaktır. Politika yapıcıları, pedagoji uzmanları ve sektör uzmanları ile iş birliği içinde, Avrupa çapındaki 15 ülkeden öğretmenler tarafından geliştirilen iTEC Öğrenme Aktiviteleri ekip çalışmasıların, teknolojik araçların kullanımını ve geleneksel sınıf ortamlarının dışında çalışmayı içerir. Bu

    Oldukça yüksek düzeyde esnek kaynakların öğretmelerin sınıflarına, öğrenme hedeflerini, içeriği ve içeriğin sunuş şeklini seçerek sınıflarına entegre etmelerine izin verir. 

    Geliştirme 

    Öğrenme Aktiviteleri, öğretmenler tarafından önerilen senaryolara dayanır. Böylece sınıf bağlamında yeniliğin kabulünü ve uygulamasını kolaylaştırır.  Bu Öğrenme Senaryoları daha sonra, eğitim sürecinin her kademesindeki katılımcılar tarafından Öğrenme Aktiviteleriyle birleştirilmeki üzere rafine edilip geliştirildiler.

    Daha fazla bilgi için iTEC Öğrenme Senaryoları ve Aktiviteleri geliştirme süreci dokümanını (ing) okuyunuz. 

Sırasıyla Tasarım Tabanlı Öğrenme Aktiviteleri: 

    5. Faz sürecinde oluşturulan öğrenme aktiviteleri şunlardır:
    1. Hayal Et
    2. Keşfet
    3. Haritala
    4. Konu odaklı işbirliği yap
    5. Yap
    6. Sor
    7. Tekrar Yap
    8. Göster
    9. Yansıt

     

     

     

     

    iTEC, Avrupa Okul ağı (EUN) tarafından koordine edilmektedir ve Avrupa Komisyonu 7. Çerçeve Programı tarafından finanse edilmektedir. Bu site sadece yazarların görüşlerini yansıtmaktadır ve Komisyon burada yer alan bilgilerin herhangi bir şekilde kullanılmasından sorumlu tutulamaz.